Header puur mondzorg
Overzicht

Puur Mondzorg

Puur voor jou :)

Puur voor jou

Puur mondzorg bevindt zich in Noord-Nederland en heeft bewezen kwaliteit in mondzorg. Ze zijn veel meer dan dat. Want dankzij samenwerking en omvang kan Puur meer specialistische diensten aanbieden en je beter begeleiden. Zo houd je een gezonde mond en een gaaf gebit. En als het aan Puur ligt je leven lang.

Studio van der Velde is verantwoordelijk voor het bedenken van de slogan “puur voor jou :)”, waarmee de gehele branding van het bedrijf is geïnspireerd. De slogan weerspiegelt de focus van het bedrijf op het bieden van persoonlijke en unieke producten en diensten aan hun klanten. De 🙂 aan het einde van de slogan geeft aan dat het bedrijf een vriendelijke en toegankelijke houding heeft.

Puur slogan

Een stijl om te onthouden

Studio van der Velde heeft de beelden voor puur mondzorg ontwikkeld. De fotografie bestaat uit zorgvuldig gekozen stockfoto’s die zijn bewerkt en geretoucheerd tot unieke en persoonlijke afbeeldingen die bijdragen aan de merkbeleving en die passen bij de gewenste uitstraling van puur. Naast fotografie heeft het bedrijf diverse gepersonaliseerde iconen en visuals ontwikkeld. Deze unieke visuals geven puur mondzorg zijn eigen, onderscheidende uitstraling.

Iconen van het puur mondzorg platform

Vanuit de bezoeker bedacht en gedacht (UX)

Studio van der Velde heeft de ontwikkelde huisstijl omgezet in een gebruiksvriendelijke website met drie ingangen voor verschillende doelgroepen: cliënten, werken bij puur en praktijkovername. De site heeft een logische en krachtige navigatie, duidelijke calls-to-action en is ontworpen zonder afleidende elementen. De site is visueel sterk en heeft verschillende kleurstellingen en beeldgebruik voor elke doelgroep, zodat bezoekers altijd weten waar ze zich bevinden. De site is ontwikkeld op basis van een krachtige wireframe die de gebruikersflow duidelijk maakt. De website bevat alle moderne functies die je van een goede site mag verwachten. Naast de website is er ook een online styleguide beschikbaar voor borging van het ontwerp. Als je meer wilt weten over dit project, neem dan contact op met Studio van der Velde.

Aantal wireframe pagina's van de puur website

Toegankelijkheid (UI)

Bij het ontwerpen van het platform is rekening gehouden met de WCAG 2.1-eisen voor toegankelijkheid. Dit omvat onder andere de aandacht voor kleurcontrast, lettergrootte en logische functionele kleuren, duidelijke alt-teksten en themakaarten en toptaken om de navigatie te verbeteren. Bij het gebruik van afbeeldingen, visuals en iconen is er gekeken naar hoe deze de navigatie ondersteunen. Al deze aspecten zijn geborgd in een online styleguide.

De online styleguide van puur

Nieuwsgierig naar meer?

Je kunt hier het online platform bekijken of contact opnemen met Studio van der Velde.

Gemaakt branding en sfeerbeleving werk voor puur mondzorg